ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ10ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ "Παιχνίδι και Μαθηματικά"
Απλή μέθοδος των τριών στα ανάλογα ποσά
Σχέση περιφέρειας κύκλου και διαμέτρου
1. Η μητέρα έδωσε 1/8 της πίτσας σε κάθε καλεσμένο. Πόσοι ήταν όλοι οι καλεσμένοι, αν έφαγαν τρεις πίτσες;
1. Μετατρέπω τις παρακάτω μονάδες μέτρησης μήκους: 15 μ. = ……….. εκ. , 2,3 δεκ. = ……… χιλ. , 152 χιλ. = …….. εκ. , 245 εκ = ………. μ. 1530 χιλ. = ……… δεκ.
Απλή μέθοδος των τριών στα ανάλογα ποσά
View more presentations or Upload your own.
ΕΞΙΣΩΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΥ
Να λύσουμε παραστάσεις;
View more presentations or Upload your own.
View more presentations or Upload your own.
View more presentations or Upload your own.
View more presentations or Upload your own.
View more presentations or Upload your own.
View more presentations or Upload your own.
Διαδραστικό παιχνίδι
Στόχευσε στο φρουτάκι με το σωστό δεκαδικό αριθμό που μου δείχνει το κλάσμα!
ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ
View more presentations or Upload your own.
View more presentations or Upload your own.
Λίγες ασκήσεις ... για ευχάριστες στιγμές!
Πάτησε στην εικόνα, πάρε μολύβι και χαρτί και... καλή επιτυχία!Σχέση περιφέρειας κύκλου και διαμέτρου
(προσομοίωση)
Εξασκούμαι στη μέτρηση γωνιών. Χρησιμοποιώ σωστά το μοιρογνωμόνιο
Περιστρέφω το μοιρογνωμόνιο από την ένδειξη "rotate". Πληκτρολογώ την απάντησή μου στο λευκό πλαίσιο και πατάω "Check it" http://www.mathplayground.com/manipulatives/MeasuringAngles.swf Παιχνίδι με την πρόσθεση και αφαίρεση κλασμάτων http://fen.com/studentactivities/MathSplat/mathsplat.htm Eδώ θα δείτε τις λύσεις του 9ου πανελλήνιου μαθητικού διαγωνισμού ΄΄Παιχνίδι και Μαθηματικά' και πώς τεκμηρειώνονται. Κλικ εδώ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! Πολλαπλάσια -Ε.Κ.Π.http://sheppardsoftware.com/mathgames/fractions/LeastCommonMultiple.swf
http://sheppardsoftware.com/mathgames/fractions/LeastCommonMultiple.swf ΓΡΑΨΕ ΤΡΕΙΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΟΥΣ http://www.harcourtschool.com/activity/elab2004/gr6/4.swf Πώς βρίσκω το Ε.Κ.Π. https://app.box.com/s/4hpyl2xt9tnik1fv47cn
Θέματα και λύσεις του Μικρού Ευκλείδη του 2014 για την Ε΄τάξη
https://www.dropbox.com/s/1m5ilcx9qwd3m9n/themata_lyseis_e_%202014.pdf?dl=0Θέματα και λύσεις του Μικρού Ευκλείδη του 2014 για την ΣΤ΄τάξη
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
http://www.atheo.gr/35-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD/
Κάνε κλικ στο σύνδεσμο για επανάληψη της σκάλας μαζί με τα στρουμφάκια.
Ασκήσεις και προβλήματα για την επανάληψη
- Πολλαπλασιασμός ή διαίρεση;
2. Η κ. Βίκυ είχε 5 σοκολάτες και τις κέρασε στους μαθητές της. Αν κάθε μαθητής πήρε από 1/5 , πόσους μαθητές κέρασε η κ. Βίκυ;
3. Στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας υπάρχουν 81 επιστημονικά βιβλία. Από αυτά τα 2/9 είναι γραμμένα από Έλληνες συγγραφείς. Πόσα επιστημονικά βιβλία ανήκουν σε Έλληνες συγγραφείς;
4. Ενα σχολείο έχει 260 μαθητές. Σήμερα απουσίαζε το 1/13 των μαθητών. Πόσοι μαθητές απουσίαζαν;
5. Ο κύριος Νίκος καταθέτει στην τράπεζα 100 Ευρώ που είναι το 1/6 του μισθού του. Πόσα είναι ο μισθός του;
6. Οι πιο κάτω γραφικές παραστάσεις αφορούν την Ε΄ τάξη ενός σχολείου που έχει 18 παιδιά. Πόσα είναι τα αγόρια και τα κορίτσια;
Μετατροπές
2. Μετατρέπω τις παρακάτω μονάδες μέτρησης επιφάνειας: 12 τ.μ = ………… τ.εκ. ,
1472 τ. εκ. = …………. τ. δεκ. , 15045 τ. χιλ. = …………… τ.εκ. 45,5 τ.δεκ. =………… τ.μ , 3245 τ.εκ = ………….. τ.μ
--------------------------------------------------------------------
Το δωμάτιο της Αλεξάνδρας έχει σχήμα ορθογώνιου παραλληλόγραμμου με περίμετρο 15 μ. Αν το μήκος του είναι 4,5 μ.:
α) πόσο είναι το πλάτος του;
β) πόσο είναι το εμβαδόν του;
Η επιφάνεια ενός γηπέδου μπάσκετ είναι 252 μ. Αν το μήκος του είναι 28 μ.:
α) πόσο είναι το πλάτος του;
β) πόσο είναι το εμβαδόν του;
Το εμβαδόν της Ε’ τάξης είναι 66 τ.μ. Το πλάτος της τάξης είναι 6 μ. Πόση είναι η περίμετρό της;
για μια ευχάριστη επανάληψη στην προπαίδεια.
Κάνε κλικ και ξεκίνα τώρα!
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
Περίμετρος και εμβαδόν
(Η σελίδα είναι στα αγγλικά) http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks2/maths/perimeter_and_area
Μεταβολή της αξίας ενός κλάσματος. (μεγαλώνω - μικραίνω τα κλάσματα). Η έννοια του μεικτού αριθμού. http://www.slideboom.com/presentations/472621
View more presentations or Upload your own.
ΠΑΙΞΕ ΧΙΟΝΟΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΟ Ε.Κ.Π.
EIΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ
Κατανοούμε τα κλάσματα παίζοντας...